2009. december 6., vasárnap

Decemberi klub



Ismét egy frappáns cím. Nagy lehetőségeim nincsenek, az biztos.

Úgy látom, kezd kialakulni a "mag". Ők azok, akik minden klubra jönnek (természetesen, ha beteg a gyerek nem): Orsi és Péter, Adél, Éva, Kriszti, Erika, Ildi és én. Remélem nem hagytam ki senkit, illetve a mag- éppen úgy mint a természetben- növekedésnek indul. Erre jó esély van, mert most négy új érdeklődő csatlakozott hozzánk. Andi, akivel a szülés felkészítő tanfolyamon találkoztunk (szóval eredményes volt az előadásunk:-)) hozta a sógórnőjét Klaudiát is. Adrit (Vele már többször beszéltem telefonon) és Böbét is megismerhettük (na, jó Böbe az én ismerősöm, de a többiek nem ismerték).
A babáknak valamiért ez a nap nem volt túl ideális. Ketten beteget jelentettek, illetve akik eljöttek, azok is nyűgösködtek vagy éppen ezért csak a klub végére értek ide. Kivéve talán Eriket, aki édesen aludt apukája hátán, de előtte még alaposan szemügyre vette a kölcsönözhető mosható pelusokat. Szerintem így próbálta a szülők tudtára adni, hogy végre ki kéne próbálni a moshatózást.;-) Pétert -az apukát- azt hiszem kinevezhetjük a klubunk hivatalos fényképészének. Lelkesen fotóz és mindig szuper a végeredmény.
Pelusok terén változatlanul Adél a legvállalkozóbb, mert ismét kölcsönzött egy jó adagot.
Ildi megint elöl kötést gyakoroltatott- úgy látszik ez az ő reszortja lesz- Orsi is besegített. Én pedig mei-tai-oztam a többiekkel. Adél kislánya, Zsófi egész jól bírta a próbát, de a harmadik mei-tainál heves tiltakozással, sírással, szabotálta az akciót. Majd legközelebb újra próbáljuk.
Egy másik apuka (sajnos még velük is csak telefonos kapcsolatban vagyok immáron 4 hónapja), logót tervez a klubnak. A tervek már elkészültek, a tagokkal most fogok egyeztetni, hogy kinek mi tetszik, esetleg kell-e valami változtatás. Lesz rövidebb nevünk is. Ha megvan a végeredmény, felkerül a blogra.
A következő alkalom január 9-én 10.30-tól lesz. Helyszín a kórház tornaterme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése