2009. november 5., csütörtök

Októberi klub

Gyorsan belefogok ebbe is, mert két nap és már a novemberi élménybeszámolót kellene írnom.

Októberre Ildivel (első rendszeres olvasó;-)) újult erővel fogtunk a szervezésbe. Legyártottam a szórólapokat, Ő pedig szétszórta a városban. Ami azt illeti kevés is lett, így folyamatosan készítünk még.
Ennek hatására 3 taggal bővültünk, amit már sikernek könyvelek el.
A szombati napunk mindenesetre nem úgy kezdődött, ahogy szerettük volna. 11-kor a meghirdetett időpontban, Ildi azzal fogadott, hogy a teremben edzés van. Lévén, hogy aikidosok voltak bent, nem álltunk le velük vitatkozni.
11.30-ig amúgy is csak ketten voltunk, már kezdtem aggódni, hogy akkor a klubnak ennyi is volt, mikor szépen szállingózni kezdtek az emberek. Közben az edzés is véget ért, nekem meg sikerült elintéznem, hogy legközelebb időben tudjunk kezdeni.

Talán ezen a napon a legnagyobb eredmény egy kenguru kendőre cserélése volt, bár nem ment teljesen zökkenőmentesen. Gabival egy hónappal előtte találkoztam (éppen kenguruval hordozott) tanácsadáson, akkor invitáltam a klubba. Eleinte csak szemlélődött. Pont ekkor igyekeztem két anyukának bemutatni a batyu kötést. Szerintem nagyon jól sikerült (köszi Évus), de Gabi teljesen megrémült a látványtól és kijelentette, Ő kendőzni nem fog. (Na ekkor gondoltam, hogy legközelebb csak paraván mögött batyuzunk, a lélekben felkészültekkel:-))
Próbáltam mondani, hogy ez nem olyan ijesztő és nehéz mint amilyennek látszik. Szerencsére legalább a másik két anyuka így gondolta. Velük gyakoroltunk is. Éva is beszállt a tanításba. Közben, hogy ne legyen olyan egyszerű, még keresztezett csípőkötést is gyakoroltunk egy másik anyukával.
Végül Ildi törte meg Gabi ellenállását. Ő a profibb elöl hordozásban és Zsutinak éppen ezt kellett bemutatni. Mivel Marci éppen Ildi hátán volt és szemmel láthatóan jól érezte magát nem került le, hanem Zsuti kisfia került előre. Ekkor mondta Gabi, hogy ezt ő is megpróbálná (na nem a duplázást). Ildi pedig megtanította. Gabi azóta kendőben hordoz.


Októberi klub képekben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése